Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf IV   1997 - 2006
    Volkswagen Golf IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf IV

Silniki Volkswagen Golf IV Hatchback

Lista silników:
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
 
Nasz test Volkswagen Golf Variant Highline 2.0 TDI

Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

TOP 10 | Youngtimery do jazdy na co dzień

Dziś stawiamy sobie pytanie: jaki samochód z dawnych lat można kupić i jeździć nim codziennie w sezonie wiosenno-jesiennym. Odpuszczamy ekskluzywne klasyki, których szkoda do codziennej eksploatacji na naszych drogach i szukamy czegoś z charakterem, nie rujnującego domowego budżetu, a przy tym ciekawego....

Volkswagen Golf GTD - sportowiec na ropę
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Któż nie chciałby cieszyć się kombinacją świetnych osiągów i precyzyjnego prowadzenia z ogromnym zasięgiem oraz niskim spalaniem? Golf GTD udowadnia, że nawet najwspanialszy scenariusz jest możliwy do zrealizowania...

Volkswagen Castrol Cup - puchary rozdane!

Pierwszy sezon markowego pucharu Volkswagen Castrol Cup dobiegł końca. Najlepiej za kierownicą wyścigowego Golfa GTI radził sobie Mateusz Lisowski.

Funkcjonalny wariant - Nowy Golf Variant
 
Nasz test Nowy Golf Variant

Golf Variant VII generacji przestał być wreszcie młodszym, a właściwie przyrodnim bratem hatchbacka. Projektowany równolegle, choć pokazany światu trochę później, może uważać się za pełnoprawnego członka wielkiej rodziny Golfów. Biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, jest nawet czymś więcej.

Przeczytaj pozostałe 46 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Perła 81,94

Volkswagen Golf MOVIE 81,50

Volkswagen Golf 79,85

Volkswagen Golf GTI 82,98

Volkswagen Golf 3  VR6  US Mexicanos 84,16

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

olafart 86,60

pioneerek 94,79

MV-6 99,56

cinek78 84,94

BMW__MANIA 90,71

Knoppers 91,76

therunner 92,45

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Jak wygląda sprzęgło po przejechaniu od nowości 235 tys. km :)
Jak wygląda sprzęgło po przejechaniu od nowości 235 tys. km :) Poniżej zamieszczam zdjęcia wymontowanego sprzęgła. Dodam tylko, że w miejsce st...
Wymiana amortyzatorów tył GOLF 4
Wymiana amortyzatorów tył GOLF 4 Amortyzatory : SACHS Osłony : Odbojniki KYB Poduszki : KYB - Podnieść odkręcić...
O sprzęgło mioooo...
O sprzęgło mioooo... Tak to się musiało skończyć. Niby wiedziałem, że moja dziewczyna, która użytkowa...
Dodatki, zmiany, kradzież - aktualizacja dziennika.
Dodatki, zmiany, kradzież - aktualizacja dziennika. Witajcie. Jutro miną równo dwa miesiące od zakupu auta. Znalazłem trochę czasu n...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Honda Civic
1.8 i-VTEC (142 KM)
Audi A3
2.0 TDI (184 KM)
Ford Focus
2.0 Duratorq TDCi DPF (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai Elantra Comfort Demonstracyjny Hyundai Elantra Comfort
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.
Cena: 76 100 zł 66 500 zł
Zyskujesz: 9 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Ford Focus TITANIUM Demonstracyjny Ford Focus TITANIUM
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 200 km. Silnik: 1.0 125KM, benzynowy.
Cena: 92 500 zł 73 200 zł
Zyskujesz: 19 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

  • Średnia ocena
    na podstawie 27 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Auto stare jak świat, ale biorąc pod uwagę, że wielokrotnie objechał glob i że jestem jego 17. użytkownikiem muszę stwierdzić, że je kocham. Silnik duży, więc ma niezłego kopa, a drobiazgi (podnoszenie siedzenia, elektryka, sterownik komputera, spryskiwacze) i inne pierdoły są do naprawienia za nieduże pieniądze. Pożądny wózek.

dodał: piotr.wisniewski@berlin.de
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Kupiłem GTI właściwie po przeczytaniu pochlebnych opini zamieszczonych w tym serwisie. Mogę tylko podziękować wszystkim, którzy polecali GTI i dołączyć do grona fanów tego autka! Może ktoś wie czy odbywają się w Polsce jakieś zloty Golfika?

dodał: Saymon
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

SUPER SZYBKIE I ŁADNE SPORTOWE AUTKO!Zawsze marzyłem o Golfie 4 GTI. Moje marzenie się spełniło! mam piękna CZARNA perełke z super wyposażeniem. Pół roku temu założyłem LPG sekwencję. Sprawuje się wyśmienicie! nie mam z nią żadnych problemów.

dodał: italiano vero
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Ogólnie to 4+ gdyby nie jakość dróg to samochód idealny zarówno do spokojnej jazdy jak i do ´´pozakania sie´´ na autostradzie.Prestige zachowany mimo iz konkurencja nie śpi to GTI jeszcze coś znaczy

dodał: dxc@o2.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Dla mnie perfect, ale o gustach sie nie dyskutuje... Ja jestem zakochany w tym aucie i teraz pokusze sie chyba juz na tuning silnika - tu pole do popisu z tym motorem jest ogromne.

dodał: michal

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI Trendline - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII R-Line Hatchback 5d (2013) Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM - galeria redakcyjna (2) Volkswagen Golf R Volkswagen Golf VI Plus Volkswagen Golf VII Hatchback 3d TSI Volkswagen Cross Golf Volkswagen Golf V GTI Volkswagen Golf VI GTI Cabrio
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V 1.6 i (102KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 176 komentarzy

1 026 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Golfista 1,8~Golfista 1,8

Jeste posiadaczem golfa III 1.8 75 KM z 1997r auto ekonomiczne i niezawodne,przez trzy lata nigdy mnie nie zawiodło to autko.A te carismy to można o kant dup..y roztrzaskać,dziewczyna kupiła niedawno carisme z 1996 1,6- 90 KM i juz jej skrzynia padła a silnik bierze olej.

~calibsma~calibsma

Do ~Monika S.:Sprzedam to cudo,przebieg 150 tys od dziadka nic nie stuka nie pukaSilnik igła

~proton~proton

Do ~golf serwis:mój ojciec ma carismę 1,6 glx z 1998r i nie nażeka,pali na dotyk,buda w ocynku,ogólnie dobre auto,choć ja na swojego golfa IV też nie nażekamPozdro
Ciekawe porównanie mitsu do Protona:D

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 336
Przejechany dystans
39 325 722 km
Zatankowanego paliwa
1 995 533 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 080
Wydanych pieniędzy
3 029 712 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 297
Wydanych pieniędzy
3 286 627 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 448)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
VW Golf Cabriolet, 1.2l TSI, LHD
2011

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Na podstawie 34 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Zielony, dodano: 19.05.2012 22:13

Pewnie z mojej wypowiedzi niczego nowego sie nie dowiecie, ale tylko potwierdze Was w przekonaniu ogołu. Golf 1,9 TDI 90 koni ale zostal zchipowany. Obecnie 116 koni 298 Nm. Teraz jak nie ma mrozow, ladna pogoda to spalanie liczenie z lania ´pod korek´ wyszło 5,49 litra. Kola 195/50/15. Staram sie tankowac na BP/Statoilu, ale zdaza sie ze jezdze z bakiem pol na pol rozcienczonym z ´oranzada´. Spalanie takie wyszło z głownie jazdy po miescie, czasem "trasa" ale to maksymalnie odcinek 5km. W koncu po slasku inaczej sie nie da jezdzic. Staram sie jezdzic normalnie, bez zbednego deptania po miescie. Jazda do 2000 obr przy obecnej mapie silnika ktory wowczas ma około 230 Nm daje rade i auto nie zostaje w tyle. Bez chipa pewnie duzo by sie nie zmienilo bo co prawda mniejsza dawka paliwa ale z kolei mniejszy moment zmuszałby do zmiany biegów przy nieco wyzszych obrotach chcac jezdzic takim samym stylem. Dlugich tras nie robie wiec ciezko mi stwierdzic ale jednolita jazda ~110-120 powinna oscylowac w niecałych 5 litrach spokojnie.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Góral, dodano: 27.10.2011 20:20

Witam jeździłem Golfem 1,4 V16 3 lata, wydaje mi się że mogę trochę powiedzie co tym samochodzie. Samochód max dla rodziny z jednym dzieckiem. Jeżeli ktoś jeździł czymś mocniejszym to niech nie kupuje bardzo zawiedziony. Jak ktoś pisze że mu spalił poniżej 6l. na 100km to chyba połowę dystansu jechał z górki. Najniklejsze spalanie ok 6,5 było osiągnięte na tracie 500km. średnie obroty max 2600, prędkość do 100 km/h. najwyższe w zimie w mieście 11L.. Zawieszenie tył przez trzy lata nic tylko tarcze i klocki. przenie zawieszenie raz w roku końcówki drążków co idzie w parze ze zbieżnością(dobijało mnie to-polskie drogi)Brał mi olej. Ale mimo swoich wszystkich felerów Co muszę przyznać nigdy mnie nie zawiódł. zima -30 palił na dotyk a akumulator dwa razy rozładowałem w lato. Żona z jazdy zadowolona, z tym silnikiem dla kobiety samochód super bezpieczny dobrze się prowadzi i trzyma drogi. Jak golf to silniki od 100 koników samochód swoje warzy. Drugi raz już nie kupie.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 16V

autor: pawel z Walbrzy, dodano: 10.02.2010 13:05

super...mam prawko od niedawna a to moje 2 auto takie do 2000pln,wczesniej mialem uno 1.4 z 73 konnym motorem bez katalizatora ktory umial zejsc do 5,9 ale bez ciezkiego buta...Od sierpnia jezdze VW Golf MK2 1,6 diesel bez turba 54KM i po 12000km ktore nim zrobilem srednia wychodzi mi 5,3 l/100km...W trasie ktora pokonuje 2 razy w tygodniu a pracuje w srodkowych Czechach i na weekendy jezdze do Walbrzycha a w niedziele wracam do pracy w Czechach,nie oszczedzam go na trasie...Miejscami jade 130 a na czeskiej ekspresowce daje cisne go na 150,160km/h czyli w sumie tyle ile fabryka dala...Paliwo verva diesel z orlenu i shelowski dodatek do ropy za 8,50pln-polecam.Dobre tanie niezawodne auto dla tych ktorzy potrzebuja auto do przemieszczania sie...jestem zadowolony i szkoda ze nowsze generacje golfa nie maja juz takiej niezawodnosci jak stara poczciwa dwojka,ktora ma juz 25lat ...

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.6 D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Golf IV

Czwarta generacja Golfa weszła do produkcji w 1997roku. Został zmieniony wygląd zewnętrzny, polepszenie technologii budowy karoserii zaowocowało znacznym zwiększeniem sztywności nadwozia.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 T 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także