Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf IV   1997 - 2006
    Volkswagen Golf IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf IV

Silniki Volkswagen Golf IV Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTD - rechoczący sportowiec
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Pierwszy Golf GTD ukazał się niedługo po legendarnym GTI, jednak nie zdobył nigdy większego uznania. Czy w najnowszym wydaniu może być inaczej?

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM

Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

Volkswagen Golf Sportsvan - praktyczne rozwiązanie
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI Highline

Kompaktowe vany coraz częściej udowadniają, że przestronność i funkcjonalność może iść w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi. Golf Sportsvan próbuje zawiesić poprzeczkę jeszcze wyżej, urzekając jakością wykonania.

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
 
Nasz test Volkswagen Golf Variant Highline 2.0 TDI

Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

Przeczytaj pozostałe 50 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI 2.3 V5 Highline 82,21

Volkswagen Golf Zwykły TD 86,72

Volkswagen Golf 83,06

Volkswagen Golf mk3 GTi-Edition 80,77

Volkswagen Golf GT TDI 80,48

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

joman1994 93,32

venom 84,95

ygd 85,31

qqrydziany 87,19

therunner 92,85

DAMIAN_CC7 93,99

pioneerek 94,85

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Pan się uśmiechnie i pokaże ząbki ... wymiana postojówek po mojemu
Pan się uśmiechnie i pokaże ząbki ... wymiana postojówek po mojemu By nie było nudno ... auto niebieskie to wpadło mi do głowy aby postojówki równi...
Nowe kapcie
Nowe kapcie W końcu nadszedł dzień w którym czas zmienić opony na letnie. Najlepiej na nowe,...
Podsumowanie po zakupie Focusa oraz zasłużone pucowanko i przegląd serwisowy.
Podsumowanie po zakupie Focusa oraz zasłużone pucowanko i przegląd serwisowy. Witam Golfa mam od grudnia. Przejechałem nim nieco ponad 4500 km głównie po moc...
Wymiana tłumika środkowego i końcowego
Wymiana tłumika środkowego i końcowego Dziś wymieniłem tłumik w swoim aucie, ponieważ nie dało się już znieść hałasu pr...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Skoda Rapid
1.2 MPI (75 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (120 KM)
Seat Leon
1.2 TSI (110 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

  • Średnia ocena
    na podstawie 27 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Auto stare jak świat, ale biorąc pod uwagę, że wielokrotnie objechał glob i że jestem jego 17. użytkownikiem muszę stwierdzić, że je kocham. Silnik duży, więc ma niezłego kopa, a drobiazgi (podnoszenie siedzenia, elektryka, sterownik komputera, spryskiwacze) i inne pierdoły są do naprawienia za nieduże pieniądze. Pożądny wózek.

dodał: piotr.wisniewski@berlin.de
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Kupiłem GTI właściwie po przeczytaniu pochlebnych opini zamieszczonych w tym serwisie. Mogę tylko podziękować wszystkim, którzy polecali GTI i dołączyć do grona fanów tego autka! Może ktoś wie czy odbywają się w Polsce jakieś zloty Golfika?

dodał: Saymon
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

SUPER SZYBKIE I ŁADNE SPORTOWE AUTKO!Zawsze marzyłem o Golfie 4 GTI. Moje marzenie się spełniło! mam piękna CZARNA perełke z super wyposażeniem. Pół roku temu założyłem LPG sekwencję. Sprawuje się wyśmienicie! nie mam z nią żadnych problemów.

dodał: italiano vero
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Ogólnie to 4+ gdyby nie jakość dróg to samochód idealny zarówno do spokojnej jazdy jak i do ´´pozakania sie´´ na autostradzie.Prestige zachowany mimo iz konkurencja nie śpi to GTI jeszcze coś znaczy

dodał: dxc@o2.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Dla mnie perfect, ale o gustach sie nie dyskutuje... Ja jestem zakochany w tym aucie i teraz pokusze sie chyba juz na tuning silnika - tu pole do popisu z tym motorem jest ogromne.

dodał: michal

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf III Hatchback - galeria społeczności Volkswagen Golf VI GTI Volkswagen Golf VII R 400 Concept (2014) Volkswagen Golf V 4-Motion Volkswagen Golf VI Cabrio Volkswagen Golf VII TSI - wersja amerykańska Volkswagen Golf VII hatchback R-Line (2013) Volkswagen Golf R32 Volkswagen Golf VII Hatchback 5d TSI Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V 1.6 i (102KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 182 komentarze

1 029 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

adamus75adamus75

Skąd w dyskusji o golfie tylu idiotów? Konkurencja sra ile wlezie? Albo zazdrośnicy jeżdżący trzeszczącymi oplami? W sumie to nie ważne, nie znajdzie się drugie tak pospolite, a zarazem kochane i nienawidzone auto. Użytkuję golfa codziennie i nie narzekam, to dobry wybór, ale przy zakupie trzeba uważać na oszustów. Jak się trafi dobra sztuka i o nią dbamy, to odwdzięczy się niezawodnością. Pozdrawiam 'golfiarzy'

~patriota~patriota

Jezeli kiedy kolwiek nazwales golfa samochodem z ladnym wygladem... To tak jak bys powiedzial ze niemieckie dziewczyny sa ladne. Nawet ich dziewczynami nazwac nie mozna to sa pasztety. Trzeba miec totalne bezguscie zeby otaczac sie czyms co czlowieka uwlacza, upokarza. Kazdy znajomy nawet rodzina by powiedziala stac cie na kogos lepszego. Beda myslec niedosc ze brzydka to jeszcze jeczy jak stara baba tak samo jak niemiecki silnk (kleklekle) Jesli ktos go kupuje w dzisiejszych czasach to tylko i wylacznie z powodu wlasnej niewiedzy. Kto poleca i komentuje ten samochod dobrze to jest za Tuskiem. I dla kazdego wlasciciela golfa powiem tylko tyle ze dla was wszystko jest na odwrot. Zlo jest dla was dobrem, wady sa zaletami. Klamstwo jest prawda. A skoro jeszcze dajecie zarobic niemcom kupujac ich auta to chyba zapomnieliscie im wojne. I na nastepna juz maja pieniadze wlasnie dzieki wam ludziom ktorzy napedzaja ich gospodarke...

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 719
Przejechany dystans
42 131 266 km
Zatankowanego paliwa
2 116 747 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 504
Wydanych pieniędzy
3 213 904 zł
Średnie wydatki na auto
1 251 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 950
Wydanych pieniędzy
3 462 373 zł
Średnie wydatki na auto
1 348 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 569)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Na podstawie 34 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotrek-ldz, dodano: 12.05.2009 11:51

Kupiłem go 2 lata temu [lipiec 2007]. Na poczatku tankowałem go tylko na stacjach STATOIL ale potem zacząłem wszedzie łącznie z supertanimi hipermarketowymi. Obecnie Bliska, Łukoil i Neste. Nie zauważyłem znaczacej zmiany pracy silnika dla paliw z różbych stacji [moc i moment pędu] ani znaczącej zmiany spalania. Jeździłem przez te dwa lata 80% trasa i 20% miasto. Według mnie bardzo ekonomiczny samochód. Oczywiście po zakupie dokonałem całkowitej rewitalizacji elementów gumowych, paska, uszczelek i innych. Olej zmieniam średnio co 12000km. Polecam valvoline diesel dla silników pow. 100 tys. Jeżdzę głównie sam. Nie mam ciezkiej nogi ale trase Białystok - Stryków [Tulipan Park] 309km robie w OK 3h45min - 4h10min w zalezności od kierunku, dnia tygonia i pory dnia. Spalanie dla predkości odpowienio w trasie: 130km/h - 6,5l, 110km/h 5,5l i 90km/k 5,0l. To nie jest oczywiście średnia predkość, lecz ta, do której sie rozpędzam jak jest wolna trasa. Sprawdziłem wczystkie opcje aby wiedzieć jak wyglada. Spalanie obliczone miedzy pełnymi tankowaniami - to co pokazuje komputer jest tr0che zaniżone [ok: 0,2l/100km]. Pozdrawiam.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Bobo, dodano: 30.12.2011 22:53

Jestem zadowolony ze swojego golfa.Co prawda nie jeżdżę nim długo bo dopiero 10 miesięcy przelatując w tym czasie 15tys. ale spalanie OK. Silnik AJM jest dynamiczny a zarazem oszczędny,napewno pali mniej niż ASZ i ARL(jezdziłem audi a4 z 2004r. z ASZ) a 115 KM przy masie autka daje frajde z jazdy(nieraz goście nowszych nieraz mocniejszych aut mogą się zdziwić jak objeżdża ich Golf IV).Żeby wyszło 7.4 litra trzeba ładnie szaleć 5.3 90-100 km/h bez problemu natomiast ogólnie mieszcze się w 6 l/100km i to nie jest wcale zamuła na drodze(prędkości 110-130 czasami do 180km/h tylko trzeba umieć operować pedałem przyspieszenia)np dla porównania trasa 1024 km 6.5l ale prędkości często 120-160 czasami ponad 200 no i na klimie.Komputer okłamuje o 0,3 l/100km,ja tankowałem i kasowałem kilometry w ten sposób mam te średnie.Teraz myślę upolować jakieś TDI ARL.Ogólnie diesle spoko tylko trzeba dbać! Ja nie oszczędzam na tanich płynach i częściach.Pozdro:)!!!

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Maciek PX, dodano: 14.07.2011 23:50

Auto pali naprawde malo. Jednak jezeli komus zalezy na dynamice, to niech zapomni o tym silniku. Coś, za coś. Ja do swojego leje pełny bak, 50 litrów (na dzień 14 lipca 2011 - około 250 zł) i nastepna wizyta na stacji benzynowej za jakies 800 km. Samochod naprawde niezawodny. Silnik jak w traktorze. Stary, glosno chodzi i klekota jak teściowa, ale za to taki silnik naprawi kazdy kto ma ochote i troche rozumu oraz doswiadczenia w glowie, za pomoca kilku kluczy nasadowych, srubokreta i kombinerek. Samochod naprawde ogromny. Wozilem rozne osoby, o roznym wzroscie i jeszcze nigdy nikt mi sie nie poskarzyl na brak miejsca. Do bagaznika bez kombinowania wlozylem piec do zabudowy, kilka workow cementu, a nawet pralke, ba. Ponad 50 metrow paneli podlogowych z listwami bez zadnych wystajacych elementow w czasie przewozenia. Ubezpiecznie troche wysokie, bo silnik 1600 cm3 ale jest to do przezycia. Wole doplacic 150 zl do ubezpieczenia, ale robic prawie 200 km za 50 zł niz jezdzic cinquecento w ktorym musze jezdzic w butach "halowkach" bo w innych butach sie nie da jezdzic tym mini-czolgiem... Gdy moj dobry kolega wsiadl za kierownice Golfa przesiadajac sie z auta o 20-lat mlodszego Seata, nie ukrywal ze jezdzi mu sie bardzo wygodnie tym autkiem. Jedyna wada tego auta to gdy ma sie zalozone duze opony to gdy auto stoi, trzeba sie mocno szarpac z kierownica, ale jak juz autko sie powoli rozkula to nie ma problemu. No i znajdzie sie jeszcze jedna wada, ale to bardziej o leniwcach mowa - brak centralnego zamka, ale mozna sie przyzwyczaci. Naprawde polecam i nie żałuje swojego wyboru.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.6 D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Golf IV

Czwarta generacja Golfa weszła do produkcji w 1997roku. Został zmieniony wygląd zewnętrzny, polepszenie technologii budowy karoserii zaowocowało znacznym zwiększeniem sztywności nadwozia.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 T 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także