Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf IV   1997 - 2006
    Volkswagen Golf IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf IV

Silniki Volkswagen Golf IV Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 230 KM

Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy...

Volkswagen Golf GTD - rechoczący sportowiec
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Pierwszy Golf GTD ukazał się niedługo po legendarnym GTI, jednak nie zdobył nigdy większego uznania. Czy w najnowszym wydaniu może być inaczej?

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM

Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

Volkswagen Golf Sportsvan - praktyczne rozwiązanie
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI Highline

Kompaktowe vany coraz częściej udowadniają, że przestronność i funkcjonalność może iść w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi. Golf Sportsvan próbuje zawiesić poprzeczkę jeszcze wyżej, urzekając jakością wykonania.

Przeczytaj pozostałe 51 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 3 78,37

Volkswagen Golf 3  VR6  US Mexicanos 84,16

Volkswagen Golf 1,6 101 KM 84,38

Volkswagen Golf 82,12

Volkswagen Golf  2 GTI 82,64

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

mustek3 92,50

therunner 92,16

Knoppers 92,17

olafart 86,22

gregor 90,01

LukasTD 85,54

DAMIAN_CC7 94,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Nowe kapcie
Nowe kapcie W końcu nadszedł dzień w którym czas zmienić opony na letnie. Najlepiej na nowe,...
ŚWIECE I PRZEWODY
ŚWIECE I PRZEWODY Podczas deszczu lub dużej wilgoci samochód strasznie przerywał i postanowiłem wy...
Pan się uśmiechnie i pokaże ząbki ... wymiana postojówek po mojemu
Pan się uśmiechnie i pokaże ząbki ... wymiana postojówek po mojemu By nie było nudno ... auto niebieskie to wpadło mi do głowy aby postojówki równi...
Polerka
Polerka Ostatnio było o niebieskich żarówkach a teraz bedzie tez o niebieskim tylko kolo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Citroen C-ELYSEE
1.2VTi (72 KM)
Citroen C4
1.6 e-HDi (114 KM)
Hyundai i30
1.6 MPI (120 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

  • Średnia ocena
    na podstawie 27 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Auto stare jak świat, ale biorąc pod uwagę, że wielokrotnie objechał glob i że jestem jego 17. użytkownikiem muszę stwierdzić, że je kocham. Silnik duży, więc ma niezłego kopa, a drobiazgi (podnoszenie siedzenia, elektryka, sterownik komputera, spryskiwacze) i inne pierdoły są do naprawienia za nieduże pieniądze. Pożądny wózek.

dodał: piotr.wisniewski@berlin.de
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Kupiłem GTI właściwie po przeczytaniu pochlebnych opini zamieszczonych w tym serwisie. Mogę tylko podziękować wszystkim, którzy polecali GTI i dołączyć do grona fanów tego autka! Może ktoś wie czy odbywają się w Polsce jakieś zloty Golfika?

dodał: Saymon
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

SUPER SZYBKIE I ŁADNE SPORTOWE AUTKO!Zawsze marzyłem o Golfie 4 GTI. Moje marzenie się spełniło! mam piękna CZARNA perełke z super wyposażeniem. Pół roku temu założyłem LPG sekwencję. Sprawuje się wyśmienicie! nie mam z nią żadnych problemów.

dodał: italiano vero
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Ogólnie to 4+ gdyby nie jakość dróg to samochód idealny zarówno do spokojnej jazdy jak i do ´´pozakania sie´´ na autostradzie.Prestige zachowany mimo iz konkurencja nie śpi to GTI jeszcze coś znaczy

dodał: dxc@o2.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Dla mnie perfect, ale o gustach sie nie dyskutuje... Ja jestem zakochany w tym aucie i teraz pokusze sie chyba juz na tuning silnika - tu pole do popisu z tym motorem jest ogromne.

dodał: michal

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII GTE (2015) Volkswagen Golf V 4-Motion Volkswagen Golf VI R Cabrio Volkswagen Golf II - galeria społeczności Volkswagen Golf blue-e-motion Concept Volkswagen Glof VI Volkswagen Golf V Kombi Volkswagen Golf VI Cabriolet 1.4 TSI 160KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VI GTI Cabrio Volkswagen e-Golf (2014)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 183 komentarze

1 029 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

adamus75adamus75

Skąd w dyskusji o golfie tylu idiotów? Konkurencja sra ile wlezie? Albo zazdrośnicy jeżdżący trzeszczącymi oplami? W sumie to nie ważne, nie znajdzie się drugie tak pospolite, a zarazem kochane i nienawidzone auto. Użytkuję golfa codziennie i nie narzekam, to dobry wybór, ale przy zakupie trzeba uważać na oszustów. Jak się trafi dobra sztuka i o nią dbamy, to odwdzięczy się niezawodnością. Pozdrawiam 'golfiarzy'

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 988
Przejechany dystans
42 117 641 km
Zatankowanego paliwa
2 125 720 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 533
Wydanych pieniędzy
3 230 088 zł
Średnie wydatki na auto
1 252 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 010
Wydanych pieniędzy
3 477 807 zł
Średnie wydatki na auto
1 349 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 579)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Na podstawie 35 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Mateusz90r, dodano: 31.08.2011 19:23

Biały golf 1.8 75km wita ! Mam auto od 2 miesiecy ejstem zadowolony bardzo.. Auto dynamiczne mam gaz ustawiony na pełne obroty fakt trzeba go ciagnac na biegu. To 8 zaworówka.. ale jak mam 60-70km/h i jak walne 3 bieg to auto wariuje w tedy szczytuje:) spokojnie zbiera sie do 150km:P Czytałem posty w temacie 1.8 i takc zytam i sie smieje to co ludzie wypisuja :D jak krecicie auto do 5obr/min i jak wam pali 11 12 litrów to niech was Bóg błogosławi.. nie wiem po co wam takie auto jak jeździcie w zakresie obr/min do 2500 ? głupota i jeszcze raz:D mi dzis spalił 16,5 prz ruszaniu z 5tysiecy obr prze ciskaniu go itp.. Faktycznie ktos napisał szczerze ile pali takie auto dziekuje bardzo:D a wszystko mam wymienione swiece filtr kabelki.. Tak jak chcecie pisac takie bzdury to bardzo prosze ale nie tu gdzie akzdy potrzebuje sie dowiedziec cenej informacji.. Umnie w pracy tez bajko pisarze sa jeden na gazie zrobił 120 000 tys i nic nie wymieniał a jak sie go pytałem co i jak to nagle wyszło ze wszystko wymieniał tak ja my :) dziekuje bardzo

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.8

autor: Marcin , dodano: 16.12.2012 15:34

Witam posiadam Golfa IV z 2001r 1.9 tdi 110 samochód zakupiłem od pierwszego właściciela w Niemczech z przebiegiem 210 tyś km jest to mój pierwszy diesel , jeśli chodzi o spalanie czytając wcześniejsze opinie przed kupnem auta nie chciało mi się wierzyć że ten samochód tak mało może palić ,wracając z Niemiec po kupnie samochodu trasa Nurnberga - Łódź 900 km samochód spalił średnio 3,8 litra na 100 km przy prędkości 110-120 km/h co było dla mnie oszałamiającym wynikiem.Jeżdżąc do pracy 25km w jedną stronę spalanie nie przekracza 5,5 litra zaznaczam że samochodem poruszam się raczej spokojnie po mieście nie przekraczam 100 km/h jeśli chodzi o kosztu utrzymania samochód ceny części są w bardzo przyzwoite kompletne zawieszenie przód marki Febi wahacze drążki i końcówki i osłony przegubów nie przekracza 600 zł porównując z moim poprzednim autem BMW e39 gdzie za remont zawieszenie zapłaciłem 1.800 zł i nie było wymienione całe a wahacz lemfordera kosztował mnie 350 - 400 zł to tu jest bajka :D pozdrawiam wszystkich użytkowników GOLFA IV

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: byczek2006@gmai, dodano: 08.11.2009 09:17

Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Golf IV

Czwarta generacja Golfa weszła do produkcji w 1997roku. Został zmieniony wygląd zewnętrzny, polepszenie technologii budowy karoserii zaowocowało znacznym zwiększeniem sztywności nadwozia.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 T 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także