Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf IV   1997 - 2006
    Volkswagen Golf IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf IV

Silniki Volkswagen Golf IV Hatchback

Lista silników:
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
 
Nasz test Volkswagen Golf Variant Highline 2.0 TDI

Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

TOP 10 | Youngtimery do jazdy na co dzień

Dziś stawiamy sobie pytanie: jaki samochód z dawnych lat można kupić i jeździć nim codziennie w sezonie wiosenno-jesiennym. Odpuszczamy ekskluzywne klasyki, których szkoda do codziennej eksploatacji na naszych drogach i szukamy czegoś z charakterem, nie rujnującego domowego budżetu, a przy tym ciekawego....

Volkswagen Golf GTD - sportowiec na ropę
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Któż nie chciałby cieszyć się kombinacją świetnych osiągów i precyzyjnego prowadzenia z ogromnym zasięgiem oraz niskim spalaniem? Golf GTD udowadnia, że nawet najwspanialszy scenariusz jest możliwy do zrealizowania...

Volkswagen Castrol Cup - puchary rozdane!

Pierwszy sezon markowego pucharu Volkswagen Castrol Cup dobiegł końca. Najlepiej za kierownicą wyścigowego Golfa GTI radził sobie Mateusz Lisowski.

Funkcjonalny wariant - Nowy Golf Variant
 
Nasz test Nowy Golf Variant

Golf Variant VII generacji przestał być wreszcie młodszym, a właściwie przyrodnim bratem hatchbacka. Projektowany równolegle, choć pokazany światu trochę później, może uważać się za pełnoprawnego członka wielkiej rodziny Golfów. Biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, jest nawet czymś więcej.

Przeczytaj pozostałe 46 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf mk1 gti 81,79

Volkswagen Golf Goferatti 79,84

Volkswagen Golf MOVIE 81,50

Volkswagen Golf GTI 82,98

Volkswagen Golf Golf mk1 2.0 16v 79,22

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

therunner 92,43

LukasTD 84,31

mustek3 91,89

mario72 97,83

cinek78 84,81

katelol 87,30

Thorne 90,23

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Założenie instalacji gazowej (Nietrafione)
Założenie instalacji gazowej (Nietrafione) Wiadomo benzyna jest droga wiec posatnowiłem założyć gaz do auta jak się okazało...
Zakup
Zakup Witajcie. Po półtorarocznym użytkowaniu Fiesty postanowiłem sobie odświeżyć troc...
Zakup opon i felg aluminiowych
Zakup opon i felg aluminiowych Przyszedł czas również na Golfa...zostały zakupione oryginalne felgi VW w rozmia...
Niemiecki żydek imieniem Gerhard
Niemiecki żydek imieniem Gerhard Dziś miałem okazje sprawdzić zużycie paliwa w trasie. Popołudniem czekała nas m...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Volvo V40
1.6 D2 (115 KM)
Mazda 3
1.5 SKYACTIV-G (100 KM)
Volvo V40
T4 (180 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Ford Focus TITANIUM Demonstracyjny Ford Focus TITANIUM
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 200 km. Silnik: 1.0 125KM, benzynowy.
Cena: 92 500 zł 73 200 zł
Zyskujesz: 19 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

  • Średnia ocena
    na podstawie 27 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Auto stare jak świat, ale biorąc pod uwagę, że wielokrotnie objechał glob i że jestem jego 17. użytkownikiem muszę stwierdzić, że je kocham. Silnik duży, więc ma niezłego kopa, a drobiazgi (podnoszenie siedzenia, elektryka, sterownik komputera, spryskiwacze) i inne pierdoły są do naprawienia za nieduże pieniądze. Pożądny wózek.

dodał: piotr.wisniewski@berlin.de
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Kupiłem GTI właściwie po przeczytaniu pochlebnych opini zamieszczonych w tym serwisie. Mogę tylko podziękować wszystkim, którzy polecali GTI i dołączyć do grona fanów tego autka! Może ktoś wie czy odbywają się w Polsce jakieś zloty Golfika?

dodał: Saymon
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

SUPER SZYBKIE I ŁADNE SPORTOWE AUTKO!Zawsze marzyłem o Golfie 4 GTI. Moje marzenie się spełniło! mam piękna CZARNA perełke z super wyposażeniem. Pół roku temu założyłem LPG sekwencję. Sprawuje się wyśmienicie! nie mam z nią żadnych problemów.

dodał: italiano vero
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Ogólnie to 4+ gdyby nie jakość dróg to samochód idealny zarówno do spokojnej jazdy jak i do ´´pozakania sie´´ na autostradzie.Prestige zachowany mimo iz konkurencja nie śpi to GTI jeszcze coś znaczy

dodał: dxc@o2.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.8 T (150 KM)

Dla mnie perfect, ale o gustach sie nie dyskutuje... Ja jestem zakochany w tym aucie i teraz pokusze sie chyba juz na tuning silnika - tu pole do popisu z tym motorem jest ogromne.

dodał: michal

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII GTI Concept - wersja amerykańska Volkswagen Golf VII GTI Hatchback 5d (2013) Volkswagen Golf R Volkswagen e-Golf (2014) Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VI Plus Volkswagen Golf Sportsvan Concept (2013) Volkswagen Golf IV Volkswagen Golf VII GTD 5d 2.0 TDI-CR 184KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI Trendline - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V 1.6 i (102KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 176 komentarzy

1 026 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Golfista 1,8~Golfista 1,8

Jeste posiadaczem golfa III 1.8 75 KM z 1997r auto ekonomiczne i niezawodne,przez trzy lata nigdy mnie nie zawiodło to autko.A te carismy to można o kant dup..y roztrzaskać,dziewczyna kupiła niedawno carisme z 1996 1,6- 90 KM i juz jej skrzynia padła a silnik bierze olej.

~calibsma~calibsma

Do ~Monika S.:Sprzedam to cudo,przebieg 150 tys od dziadka nic nie stuka nie pukaSilnik igła

~proton~proton

Do ~golf serwis:mój ojciec ma carismę 1,6 glx z 1998r i nie nażeka,pali na dotyk,buda w ocynku,ogólnie dobre auto,choć ja na swojego golfa IV też nie nażekamPozdro
Ciekawe porównanie mitsu do Protona:D

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 120
Przejechany dystans
39 225 546 km
Zatankowanego paliwa
1 987 992 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 059
Wydanych pieniędzy
3 025 386 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 237
Wydanych pieniędzy
3 246 246 zł
Średnie wydatki na auto
1 335 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 432)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
VW Golf Cabriolet, 1.2l TSI, LHD
2011

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Na podstawie 34 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: LuK4Sz, dodano: 31.08.2009 06:44

Posiadam Golfa II 1,3 KAT + LPG z 86 roku, autko na każdym kroku mnie zadziwia gdyż niezależnie od stylu jazdy spala praktycznie przez cały czas w okolicach 7 litrów benzyny, niestety posiadam skrzynię 4 biegową i najmniejsze spalanie jakie odotowałem na długiej trasie to 6,3L benzyny\100km przy stałej predkosci 130-140km\h chwilami 155km\h:) Karmie go V-Pwerem xD daje mu takiego kopa ze II z silnikami 1.8 maja na noc;)), natomiast spalanie gazu to max 8-9L\100km w mieście czyli jakies 18zł to koszt przejechania 100km:)) Ogólnie mogę śmiało pochwalić ten silnik, jak na spalanie rzędu 7litrów moc jest naprawdę zadowalająca mimo, że w dowodzie widnieje liczba 55KM(40KW).W warunkach zimowych przy pelnym obciazeniu ( 5 osob) spalił 9L benzyny. Ceny części i napraw są śmieszne. Dużo zamienników w różnych przedziałach cenowych. Nowy reflektor kosztuje 35 zł:) Wiele części mechanicznych można kupić na szrocie. Jest zwyczajnie smiesznie tanio. Naprawy tanie, bo autko proste. Wiele można zrobić samemu. Wymiana tarcz hamulcowych to 30 min. roboty. Łożyska tylne to samo. Pozdrawiam :)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.3 KAT

autor: Piotrek-ldz, dodano: 12.05.2009 11:51

Kupiłem go 2 lata temu [lipiec 2007]. Na poczatku tankowałem go tylko na stacjach STATOIL ale potem zacząłem wszedzie łącznie z supertanimi hipermarketowymi. Obecnie Bliska, Łukoil i Neste. Nie zauważyłem znaczacej zmiany pracy silnika dla paliw z różbych stacji [moc i moment pędu] ani znaczącej zmiany spalania. Jeździłem przez te dwa lata 80% trasa i 20% miasto. Według mnie bardzo ekonomiczny samochód. Oczywiście po zakupie dokonałem całkowitej rewitalizacji elementów gumowych, paska, uszczelek i innych. Olej zmieniam średnio co 12000km. Polecam valvoline diesel dla silników pow. 100 tys. Jeżdzę głównie sam. Nie mam ciezkiej nogi ale trase Białystok - Stryków [Tulipan Park] 309km robie w OK 3h45min - 4h10min w zalezności od kierunku, dnia tygonia i pory dnia. Spalanie dla predkości odpowienio w trasie: 130km/h - 6,5l, 110km/h 5,5l i 90km/k 5,0l. To nie jest oczywiście średnia predkość, lecz ta, do której sie rozpędzam jak jest wolna trasa. Sprawdziłem wczystkie opcje aby wiedzieć jak wyglada. Spalanie obliczone miedzy pełnymi tankowaniami - to co pokazuje komputer jest tr0che zaniżone [ok: 0,2l/100km]. Pozdrawiam.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Jaro, dodano: 07.09.2010 12:27

Witam. mam golfa kombi IV z 2006 od pół roku. Zrobiłem nim ponad 20 tys. Chodzi super, naprawde nie mozna narzekać. Spalaniem naprawde jestem miło zaskoczony, myślałem że na forach piszą ścieme że tak mało palą- oczywiscie jeżeli nie ma się cieżkiej nogi. Średnio mi pali ok 6 litrów w cyklu mieszanym. Na trasie jak jechałem do budapesztu (4 osoby plus zawalony bagażnik po dach) przy spokojnej jeździe max 110. i bez klimy na odcinku ponad 800 km spalił mi 4.9l(naprawde nie ściemniam)Ale paradoksalnie jak jeździłem do niemiec na autostradzie pomykając 150-160 pali ok 6 l.(mam skrzynie 5ke). Generalnie auto bardzo oszczędne(choć brata bmw 320 w dieslu ze skrzynią 6tką pali mniej)ale jestem bardzo zadowolony. W mieście pali mi różnie ok 6-7 zależy czy sie spiesze czy nie. Nuie ma co sie czarować że auto spali 5 w miescie. jak jeżdze po miescie spokojnie to ok 6-7 pali(tak pokazuje komputer). Na trasie tez bywa różnie jak jechałem z wawy do białego (ok 200 km) i bardzo mi sie spieszyło gdzie 5tke wrzucałem dopiero przy 110 a na odcinkach przekraczałem 200 średnie spalanie mi z tego odcinka wyszło 7.6 l. kwestia jazdy napewno jeżdząc spokojnie w cyklu mieszanym zejdzie sie poniżej 6 litrów

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.8 T

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Golf IV

Czwarta generacja Golfa weszła do produkcji w 1997roku. Został zmieniony wygląd zewnętrzny, polepszenie technologii budowy karoserii zaowocowało znacznym zwiększeniem sztywności nadwozia.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 T 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także